CRM Müşteri ilişkileri yönetimi programları işletmeler için model oluşturmaktadır. İşletmelerin mevcut müşterilerini korumaları, gelecekte müşteri sadakati oluşturmaları açısından müşteri beğenilerine uygun şekilde hareket edebilecekleri yazılımlar ile müşteri bilgilerini kayıt altında tutarak işletme davranışlarını geliştirmeye müşteri ilişkileri yönetimi denilir. Satış programı, Pazarlama programı, Müşteri servisleri programı ve teknik destek programı kısımları müşteri ilişkilerinin temel yapısını oluşturur.
CRM Müşteri ilişkileri yönetimi programları işletmeler için model oluşturmaktadır. İşletmelerin mevcut müşterilerini korumaları, gelecekte müşteri sadakati oluşturmaları açısından müşteri beğenilerine uygun şekilde hareket edebilecekleri yazılımlar ile müşteri bilgilerini kayıt altında tutarak işletme davranışlarını geliştirmeye müşteri ilişkileri yönetimi denilir. Satış programı, Pazarlama programı, Müşteri servisleri programı ve teknik destek programı kısımları müşteri ilişkilerinin temel yapısını oluşturur.
Nihai ve Müthiş Deneyime Katılın
Gerçek Zamanlı Veri
Sürekli Yeni ve Güncel
Yönetilebilir Alanlar
7/24 Saat Erişim
Tüm Tarayıcılarla Uyumlu
Kullanıcı Dostu Arayüz
Hızlı Arama Motoru
Hızlı Sipariş
Merak edilenler
EntegreTicaret ile;
EntegreTicaret ile,
E-Tahsilat Online Tahsilat Sistemleri işletmelerin internet ortamından müşterilerin kendilerine ait kredi kartlarını kullanarak tahsilat yapmalarını sağlayan bir sistemdir. E-tahsilat sistemine sahip bir firmanın kendine ait bir alan adı üzerine, Türkiye’deki tüm bankaların sanalpos alt yapıları ile entegre çalışabilen bir web sitesi kurulur. Bu web sitesinde, e-tahsilat ekranı birçok parametre ile çalışma şekliyle firmaya göre özelleştirilebilir. Örnek olarak ana sayfada Logo ve site renkleri, eklenecek bilgi fotoğraflarından bayi gruplarının farklı ödeme setleri ile ödeme yapmalarına kadar esnek bir yapı sağlanır. Bu esneklik ile farklı sektördeki firmaların ihtiyaçları doğrultusunda hem program paket yapıları hem parametrik yapı ile e-tahsilat sistemini kurulmuş olur.
EntegreTicaret ile gerçekleştirlen tüm projeler EntegreTicaret ekibi tarafından çalışırlılığı sürekli kontrol edilmektedir. Güncelleme gerektiği durumlarda testler tamamlandıktan sonra sistem tekrar yayına alınmaktadır.
Proje adımlarının yerine gelme süresini ortalama 15-30 gün arasında değişiklik göstermektedir.
Proje teslim edilmeden önce Demo adreste yayınlanır oradan proje adımlarını takip edilir, proje teslim edildiğinde belirlenen takvime göre destek personellerine gerekli eğitim görsel ve uygulamalı olarak verilmektedir.